Thursday 2 March 2017

Anda Mahu 8 USD Percuma?

بسم الله الرحمن الرحیم

Saya adalah IB (Introducing Broker) untuk broker Harvest-Market. Sebagai IB, saya mendapat komisyen untuk setiap client yang register akaun dengan saya dan melakukan trading. Mesti la kena trade kan? Tak trade, saya pun tak dapat komisyen. Hihi

Jadi tawaran saya adalah, saya mahu berikan anda BONUS 8 USD Percuma untuk setiap 1.00 lot yang anda trade di broker Harvest Market. 

Apa???? saya cakap nak bagi  BONUS 8 USD Percuma untuk setiap 1.00 lot yang anda trade. Ini WOW!!!

Ya, ini tawaran tergila saya setakat ini. BONUS ini pula boleh withdraw. Ini lagi WOWWW!!!

Mari lihat kira-kira mudah.

1. Katakan anda profit 500 dollar dengan lot 1.00, profit sebenar anda adalah sebanyak 508 dollar (500 dollar + 8 dollar). Best kan?. 

2. Sekiranya anda loss 500 dollar pula dengan lot 1.00, anda tetap dapat 8 dollar. Jadi kerugian sebenar anda adalah sebanyak 492 sahaja. Bestnya. 

3. Katakan pula anda trade dengan lot 0.10 untuk setiap entry, anda sudah dapat 0.8 dollar. Atau anda trade lagi 9x untuk mendapat full 8 dollar tersebut. Mudah kan?


Apa Syarat-Syaratnya? Mudah saja. Just follow simple rules.😊😊😊😊

1. Mesti set TP atau SL 6 pips keatas. Ini syarat paling utama. Kurang dari 6 pips, tak adalah BONUS.

2. Tawaran ini sah untuk akaun STANDARD sahaja. Akaun jenis PRO atau ECN tidak termasuk**.

3. Rebate akan di kredit kedalam akaun MT4 anda setiap awal bulan

4. Mesti trade di akaun yang anda telah register direct dengan saya. 

5. Initial deposit minima mesti 1000 USD keatas dan mesti melalui local deposit ke akaun bank Harvest Market. Nanti saya tunjukkan cara deposit.

6. Tawaran ini sah untuk 3 bulan pertama dari register akaun. Selepas itu, rebate baru akan diberikan sebanyak 5 dollar / lot untuk akaun Standard.

8. Syarat ini sah sehingga ada perubahan dari pihak broker. Cubaan manipulasi & penipuan, akan dibatalkan dari tawaran rebate ini.

---------------------------------------------------------------------------------------

Itu saja ke tawarannya? Ya, Ini adalah tawaran tergila dari saya untuk anda. BONUS ini adalah tertinggi didalam pasaran tau*. Anda tak berminat, tak mengapa. 

Reward dapat kereta, jet peribadi, motorsikal, iphone tak ada ke? Tak adalah bang. Sebenarnya anda boleh beli sendiri material tersebut dengan BONUS tadi. Tak percaya? Cubalah kira. 


Ok lah, saya berminat dengan tawaran 8 dollar percuma ni. Macam mana nak register ye?

Klik pada link dibawah untuk register ===>>>





PENTING!! Selepas siap register, anda perlu hubungi saya (paklongharvest@gmail.com) atau Telegram (@laksamanakudin) untuk mengesahkan yang akaun anda telah berjaya didaftarkan untuk dapat 8 dollar PERCUMA. Rujuk tutorial dibawah untuk elak tersalah daftar IB. Sila clear Cache Browser anda terlebih dahulu sebelum mula daftar.
** Untuk akaun jenis PRO & ECN, bonus sebanyak 3 USD per 1.00 entry lot akan diberikan dengan syarat yang sama masih terpakai.

Jom ambil masa sedikit lihat tutorial yang saya sediakan sebelum mula daftar. 😁😁😁😁










No comments:

Post a Comment